Toimitusehdot
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero (24%). Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
TIlaus maksetaan ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Tilaamasi tuotteet voit maksaa Shopify Paymentsin, Googlepay, Applepayn, Visa- ja Mastercard-luottokorttien tai Klarnan kautta verkkopalvelussa. Maksutavan voit valita tilausta tehdessäsi. Tuotteiden hinnat ilmoitetaan aina euroissa ja maksuvaluuttana hyväksymme vain euroja.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Tunnistaudut Klarnan palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Klarna antaa sinulle tarkat maksuehdot.Jos haluat lisätietoja tai sinulla on kysyttävää maksustasi, vieraile Klarnan verkkosivustolla tai ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Toimitukset
Toimitamme lähetykset koko Suomen alueelle postitse, pois lukien Ahvenanmaa. Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, yleisesti tuote-esittelyssä mainitun ajan puitteissa. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut tehtaalta, olemme sinuun yhteydessä. Toimitusajat ovat arvioita emmekä voi vastata toimituksen viivästymisestä meistä riippumattomista tekijöistä johtuen. Toimitamme pääsääntöisesti tilauksen vasta, kun kaikkia tilauksen tuotteita on saatavilla. Pidätämme oikeuden hylätä tehty tilaus esimerkiksi aiempien epäselvyyksien takia tai ylivoimaisesta esteestä, kuten tuonti- ja vientikiellot, viranomaisten päätökset, viivästyneet tuotetoimitukset tavarantoimittajiltamme, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Tällöin sekä sinulla että meillä oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia ja tällöin palautamme maksetun summan sinulle takaisin.
Toimitamme tilaamasi tuotteet postitse Postin kautta joko osoitteesi mukaiseen postipisteeseen tai valitsemaasi pakettiautomaattiin. Toimitusmaksu lisätään tuotteiden loppusummaan. Postipakettilähetyksen toimitusmaksu on 8,00 euroa. Paketin toimitus kotiovelle on 19,00 euroa. Mikäli sinua ei tavoiteta tilauksessa ilmoittamasta puhelinnumerosta, postiluukkuusi jätetään saapumisilmoitus ja lähetys on noudettavissa postitoimipisteestäsi sen aukioloaikoina. Kotiovelle toimitus ei ole käytössä Suomenlinnan alueella. Sinulla on mahdollisuus valita paketin toimitus myös halutessasi särkyvänä, jolloin paketin käsittelyssä noudatetaan erityistä varovaisuutta kuljetuksen aikana +10,00 euron lisähintaan.
Ulkomaille tai Ahvenanmaalle toimitamme tilaukset lisätoimitusmaksulla, kysy hinta info@helmets.fi.
Tuotteen vaihto- ja palautusoikeus
Voit palauttaa tuotteen ja saada siitä maksamasi hinnan takaisin, jos tuote ei vastaa odotuksiasi. Kaikilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, joka lasketaan alkavaksi postipaketin noutohetkestä. Palauttaminen edellyttää, että tuotteet ovat käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksissaan sekä hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Huonosti pakatuissa palautuskuljetuksessa vioittuneita tuotteita tai sovituksessa likaantuneita (esimerkiksi jos tuotteissa on karvoja tai kuraa) emme voi hyvittää. Samassa erässä toimitetut tuotteet pitää palauttaa yhdessä erässä. Huomioithan, että emme hyvitä tilauksesi postimaksun osuutta.
Vaihdamme tilaamasi tuotteen yhden (1) kerran eri kokoiseen, jos valitsemasi koko ei olekaan sopiva. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen eri tuotteeseen, katsotaan se uudeksi tilaukseksi, jolloin veloitamme uuden lähtevän paketin postimaksun. Sopimattomat tuotteet voi lähettää maksutta takaisin. Saat ilmoituksen tehtyäsi palautustiedot sähköpostilla ilmaiseen lähetykseen. Emme lunasta asiakkaan itse maksamia lähetyksiä tai ilman lähettämäämme palautuskoodia suoritettuja palautuksia.
Mikäli lähetys katoaa matkalla, eikä sinulla ole esittää kuittia siitä, että olet palauttanut tuotteen postiin, emme voi palauttaa sinulle tilauksesta maksamiasi rahoja. Pyydä siis aina itsellesi kuitti postista palautuksesta. Jos haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksen ennen sen saapumista, niin ota pikasesti yhteyttä sähköpostitse info@helmets.fi. Ilmoita meille palautuksen syy, jotta voimme parantaa palveluamme tai tuotekuvauksiamme jatkossa. Postiennakko- tai kirjattuja palautuksia emme lunasta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille palautusohjeita noudattaen. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitamme uuden toimituskulun.
Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Tarkista tuotteen tuotetiedot tarkasti ennen tilauksen hyväksymistä ja mieltä askarruttavissa asioissa ota rohkeasti yhteyttä etukäteen.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut lähetyksessä, tee tuotteesta virheilmoitus sähköpostitse info@helmets.fi ja lähetä vioittunut tuote ilmaisena asiakaspalautuksena postiin. Lähetämme sinulle uuden vastaavan tuotteen tilalle. Saat ilmoituksen tehtyäsi palautustiedot sähköpostilla ilmaiseen lähetykseen, emme lunasta asiakkaan itse maksamia lähetyksiä tai ilman lähettämäämme palautuskoodia suoritettuja palautuksia.
Tietosuoja
Asiakasrekisteriä käytetään vain asiakkaan ja Videa Ky:n välisen asiakassuhteen hoitoon ja tilausten käsittelyyn. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Voit poistaa yhteystietosi rekisteristämme milloin tahansa lähettämällä poistamispyynnön sähköpostitse osoitteeseen info@helmets.fi.
Noudatettava lainsäädäntö
Noudatamme suomalaista lainsäädäntöä ja mahdolliset riidat ratkaistaan Espoon käräjäoikeudessa.
Muistathan, että tekemäsi tilaus on aina sitova. Mukavia ostoshetkiä!